maandag 12 januari 2015

Dag 9 en klaar!!

Zo dag 9 voltooid en daarmee mijn clean 9 voldaan!
Het geeft toch een goed gevoel dat het mij gelukt is! Voel me heerlijk en ik kan nog steeds de suiker weerstaan al weet ik wel dat dit zo weer terug is als ik hier niet op let.! 

De afgelopen week heb ik veel mensen horen zeggen dat het wetenschappelijk is aangetoond dat een detox geen effect heeft op je lijf en dat het alleen maar geldklopperij is. Daar wilde ik toch nog even op inhaken. Voor mij is het zeker geen geldklopperij want het heeft duidelijk effect op hoe ik mij voel. Het geeft mij duidelijk energie ik slaap goed en daarnaast geeft het me ook rust. Geen vermoeide dippen meer en geestelijk voel ik mij ook echt vrolijker! 

Ik vraag me af waarom mensen zich druk maken om een ander die dit doet of wil doen. Laten we gewoon lekker doen waar ieder zich goed bij voelt. Ik doe dit zon beetje elke jaar en voel me er juist goed bij! 
En of het wetenschappelijk nou wel of niet goed voor je lijf is? Ach ja de een zegt dit de ander zegt dat. Ik doe waar ik mij goed bij voel!

En daarnaast schrijven de wetenschappers ook vaak genoeg dat geraffineerde suiker en e-nummers behoorlijk slecht voor je lijf zijn. (Ook dat is wetenschappelijk bewezen) En dat eten we gewoon allemaal. Dus laten we dan ook in dit geval daarna luisteren en dat niet meer eten! En laat ik dat laatste nou net 9 dagen gedaan hebben!

Doe waar jij je goed bij voelt!!

Liefs Di

1 opmerking: