zaterdag 10 januari 2015

Dag 7 en 8

De dagen verlopen prima! Ik heb nog steeds geen honger gevoel of zin om te snaaien. Vind het daarin tegen wel ongezellig worden. Gisteren (Dag7) moest ik werken van 09:00/21:00 voor het eerst merkte ik Savonds aan mijn lijf dat ik echt wat nodig had. Daarom toch nog een extra stuk fruit genomen. 

Vandaag (Dag8) is de laatste dag dat ik
Smiddag alleen een shake met fruit neem vanaf morgen mag ik daar ook weer extra iets bij gaan eten. Zodat je langzaam aan op de juiste manier je eetgewoonte weer gaat oppakken.  Ik voel me fit en het geeft me een heerlijk gevoel dat ik zonder die geraffineerde suikers kan al hoe wel ik toch wel kan verlangen naar een stukje chocolade of een Chipie ;) dat komt wel!

Goed weekend!!
Liefs Di

Geen opmerkingen:

Een reactie posten