zondag 4 januari 2015

Dag 2

Dag 2 zit er op! De eerste 2 dagen zijn het pittigs. Ik moet toegeven dat ik tot in de middag nog niet echt ergens last van heb gehad, voelde me nog steeds goed! Alleen ik begon in de avond toch eten te missen, gewoon iets te kauwen in mijn mond iets hartigs! Iets zouts iets knapperigs! Helemaal toen mijn man zijn eten ging klaarmaken en heerlijk ging opeten. Gelukkig kreeg ik de tip om kauwgum te kauwen (zonder suiker) dat helpt wel!! Toch verheug ik me op vanavond een stukje zalm uit de oven met overheerlijke groente! Ik kijk er naar uit!:) gelukkig wen ik al aan het aantal water wat ik moet drinken. Gisteren wat rustige yoga oefeningen thuis gedaan. Nu mogen we vanaf vandaag meer binnenkrijgen dus we gaan ook meer bewegen! We starten deze ochtend met een training bij Girlpower! Benieuwd hoe dat gaat!

laat de dag maar vliegen!!!

Liefs di 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten