zaterdag 3 januari 2015

Clean 9

Vandaag is de dag dat ik start met de clean 9! Een speciaal programma om je lichaam te reinigen. 
De een verklaard je voor gek en vind het onzin dat je zoiets doet, de ander is weer nieuwsgierig naar het resultaat en weer een ander vind het juist top omdat ze zich er goed door voelen. 
Ik heb een paar jaar geleden ontzettend veel last van ontstekingen en vage klachten gehad. Ik kwam er met mijn arts niet uit. Totdat ik een maand een speciaal  voorgeschreven dieet/detox kreeg van mijn osteopaath! Bizar hoe ik op knapte en hoe fit ik me voelden. Nu probeer ik elk jaar dit te herhalen om gewoon even me lichaam een handje te helpen, want zoals de mensen artsen of wie dan ook schijven "je lichaam kan prima zichzelf ontgiften" ik geloof dat je lichaam soms best een hulpje kan gebruiken. (De mijne in ieder geval wel)

Normaal gesproken doe ik 7 dagen mijn eigen detox programma met speciale sapjes en eet ik geen vlees geen zuivel en ga zo maar door. Dit jaar heb ik gekozen voor de clean 9. Een aloe vera programma wat je lijf met natuurlijke stoffen reinigt. Ik ben benieuwd! Jij ook? 

De komende 9 dagen zal ik op deze blog mijn ervaringen met jullie delen, en ja ook als ik het vies vind of als ik het tegen vind vallen! 

Daarnaast wil ik jullie nog wel even laten weten dat een detox programma niet is om af te vallen, natuurlijk val je wat af maar dat moet zeker niet de doelstelling zijn.
Doelstelling is? Je lijf rust geven door de afvalstoffen weg te voeren en je daardoor fit en energie vol te voelen. Kwaaltjes zoals ontstekingen, moe, hoofdpijn, last van je darmen om die weg te krijgen.

En een mooie start om misschien een andere levensstijl aan te meten qua voeding en beweging!

Let's start 
Liefs Di

4 opmerkingen:

  1. Hoe smaken dat aloe vera? Ik weet niet of ik het zou kunnen als het niet lekker is. Ik zou het wel eens willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi anoniem, de aloe vera vinden de meeste mensen zo puur niet lekker ook ik vind het zeker niet lekker alleen neus dicht en drinken! Dan heb je het binnen paar seconde weg. Ik merk dat ik er nu al minder moeite mee heb! Maar voel me super! Gr diane

      Verwijderen
  2. Www.aloeveralydia.nl
    Lydia geeft goed advies en is betrokken bij haar producten zoals de Clean9.

    BeantwoordenVerwijderen