zaterdag 3 januari 2015

Dag 1

Dag 1 zit er op en we beginnen aan dag 2. Hoe verliep dag 1 en hoe voelde ik
Mij? 
Zoals verwacht voelde ik me niet futloos en had ik genoeg energie om mijn hele huis schoon te maken en van alles te doen. Het programma is super makkelijk te volgen uit het boekje elke keer als je wat genomen hebt wat je moet nemen vink je deze af! Zo blijf je alert ook met het aantal glazen water wat je moet drinken! Einde van de dag kreeg ik wel trek in eten ik heb daarom wat frambozen en een halve sinaasappel genomen.  Uit de snack lijst;) heeeeerlijk waten ze!! 

De pure aloe vera is niet lekker maar dat wist ik vooraf al! Dus huppa achterover gooien en niet meer aandenken! Daarnaast merk ik meteen weer dat ik veelste weinig dronk de afgelopen tijd (hoe snel dat er in sluipt is niet normaal) hou jij bij hoeveel water jij drinkt? 

Maar al met al moet ik zeggen dat de eerste dag mee viel. Ben benieuwd hoe vandaag mij gaat bevallen! 

Jullie horen van mij ;)

Liefs di


Geen opmerkingen:

Een reactie posten