maandag 5 januari 2015

Dag 3

Zo een update over dag 3
De ochtend begon met sportief lesje bij Girlpower. Ik merkte aan mijn lijf dat mijn reserves bijna op waren dus een half uur pittig trainen was meer dan voldoende! Daarna een ontspannen warm bad en ben ik gaan werken! Ook dat ging allemaal prima zonder me futloos of hongerig te voelen. 
Na dat ik klaar was met werken ging ik boodschappen doen een overvolle supermarkt kijkt mij aan. De aanbiedingen van heerlijke chocolade koekjes chips snoepjes en brood lokt mij! Oh.....Rennen Diane!! Met mijn mandje vol groente en fruit ren ik naar de kassa! Weg hier!! 

Maar bij thuiskomst begin ik te glimlache ik mag lekker eten! We doen de zalm in de oven eet wat broccoli, worteltjes, paprika en paar stukjes aardappel en ik ben een tevreden mens! Vervolgens ben ik de hele avond druk en neem ik nog een kopje thee en paar glazen water en duik vervolgens heerlijk me bed in zonder ergens trek te hebben! Top!!

Kom maar op dag 4! Heb er zin in! 
Liefs Di

Geen opmerkingen:

Een reactie posten