woensdag 30 januari 2013

Dag19

We bereiken bijna de 3 weken dieet dus dar betekend over de helft!! :)
Moet toegeven dat ik door de week het tot nu toe niet heel vervelend vind (ik wen eraan) maar de weekende vind ik echt vreselijk ongezellig! Maar goed nog 1 weekend en volgend weekend mag ik gewoon weer een glaasje wijn en chippie!

Vandaag terug geweest bij de osteopaat mijn lichaam reageert goed op de ontgiftingsdieet! Hij zag vandaag de ware Diane. Dit is wat ik echt ben zonder al die toxine (gifstoffen). En moet je vertellen ik voel me top! Heb zoveel energie! Weet niet wat ik mee maak! Voel me uitgeslapen als ik s'ochtends wakker word ,en heb niet constant het gevoel dat ik bij elk dingetje wat ik wil doen me mega veel energie kost! En besef me nu pas hoe erg ik dat de afgelopen tijd heb gehad. Het is ook niet gek dat het heel veel energie kost als je constant ontstekingen in je lichaam hebt.

Nu moet ik mijn dieet gewoon afmaken en vanaf  vrijdag ga ik enzymen slikken dat is voor mijn alvleesklier en die zorgt er weer voor dat mijn klep van mijn darmen weer goed gaat werken. ( dit was nog een zwak punt voor mij) ook is mijn pols behandeld die was flink aan het ontsteken geweest en de oorzaak lag niet zo zeer aan mijn pols maar aan mijn schouderkop die iets naar voren staat en daarom constant onder spanning staat wat tot gevolg heeft dat mijn pols gaat irriteren.

Ook raad hij aan om elk jaar je lichaam te ontgiften. Voor iedereen zou dit goed zijn. Gewoon even je lichaam terug naar de basis brengen. Je moet wel zelf discipline hebben wil je het volhouden! Dus heb je veel klachten zoals weinig energie, moe, veel hoofdpijn, rare kwaaltjes en kom je er niet vanaf? Ik raad je dit zeker weten aan!! Of ga eens naar een osteopaat!

Liefs Di

Geen opmerkingen:

Een reactie posten