maandag 4 februari 2013

Laatste dagen

Mijn dieet is bijna klaar! Na deze dag nog 4 hele dagen en ik moet bekennen ik ben er klaar mee. Heb er geen zin meer in en het kost me heel veel moeite om niet aan snoep koek maar vooral chocolade te denken.... Ik droom er zelfs over! Niet dat ik veel chocolade At maar gewoon af en toe een mergpijpje bij de koffie heeeeerlijk!!!!

Mijn dieet heeft me doen beseffen dat ik nog gevarieerder  moet gaan eten en vooral ook met de zoete,zure,wrange,bittere,pittige smaken moet gaan werken dat is namelijk heel goed voor de vetering van je voedsel. Dus na mijn dieet zal ik wel gewoon af toe snoepen maar wel opletten op de vetten  En E-nummers) Niet te veel vlees meer naar binnen werken maar ook gewoon eens een dagje geen vlees! Daarnaast zal ik veel groentes en fruit blijven eten want dat bevalt mij prima!

Ik zeg kom maar op met de zaterdag want gewoon een broodje met beleg lijkt me al heerlijk misschien wel met nutella?????

Liefs Di

1 opmerking:

  1. dus zaterdag gaat de vlag uit, en komen we je misschien wel tegen met chocoladerestjes op je gezicht, omdat je te diep in de nutella-pot bent gedoken??? :) succes met de laatste loodjes..

    BeantwoordenVerwijderen