zondag 13 januari 2013

Welcome back to the basic

Hallo lezers (als ik die nog heb haha)

Sinds kort weer een gewone computer waarop ik normaal kan type. dus ik kan weer bloggen!!
want dat is al een tijdje geleden...

Sinds zaterdag 12 januari begonnen aan een ontgiftingsdieet.
wat is een ontgiftingsdieet? heel makkelijk gezegd: back to the basic. (misschien nog wel meer dan dat want mag veel dingen die ze vroeger aten nu ook niet)

Afgelopen jaar 2012 veel ziek geweest, nadat ik in Turkije een voedselvergiftiging opliep is het daarna alleen maar vervelender en erger geworden de ene ontsteking na de andere dus ook de ene antibiotica na de andere. Dit is natuurlijk ook niet heel best voor je lichaam.

Tot ik er klaar mee was en in zag dat ik maar niet fit werd. bloedonderzoeken gehad en daar kwam niets uit dus de dokter kwam niet verder met mij. Tot dat iemand mij zei: wat dacht je van een osteopaat? ik dacht Waarom niet?

Uiteindelijk ben ik daar geweest ben helemaal lichamelijk onderzocht en werd mij een hoop duidelijk waarom ik me zo voel en waarom mijn lichaam er niet bovenop komt.

Te veel medicijnen beschadigen ook goed cellen en je darmflora. En aangezien ik veel troep heb gehad kan mijn lichaam mijn giftige afvalstoffen niet meer afvoeren en dus moet het via een andere weg uit je lichaam doormiddel van ontstekingen (in mijn geval)

Dus vanaf gisteren aan een dieet begonnen. Geen vlees behalve kip,Geen zuivel, Geen pasta's, Geen tarwe, Geen vet,suiker noem maar op. Veel groene groente's gelukkig mag ik wel aardappelen, veel pittige kruiden veel fruit. En 3x per dag druppels die me lichaam van binnen reinigingen (helaas heel vies bleh!!)
Ik ben iemand die eigelijk nog nooit echt op mijn eten heeft gelet dus het is best wel pittig om je etenswijze helemaal om te gooien.

4 weken lang ga ik de uitdaging met me zelf aan.. Ik bedacht me ineens dat bloggen misschien een goede manier is om mijzelf er door heen te slepen.

Het is bijna 22:30 uur dus mijn 2de dag dieet zit er bijna op. Vind het wel erg ongezellig geen koekje bij de thee maar een stuk fruit... of wacht dacht je van geen jus bij je avond eten? enig idee hoe droog dat smaakt????

Maar goed wat zijn nou 4 weken dieet op 52 weken niet fit zijn?
En misschien is het ook maar eens goed om te weten hoe verwend wij zijn met al dat lekkers wat we hebben...

We gaan er voor..!

Liefs Di










2 opmerkingen: