maandag 21 januari 2013

dag 10

Hallo Allemaal

Mijn avondeten staat op en ik duik even snel achter de computer om een klein blogje te plaatsen.
dag 10.. Ik merk dat ik het zwaarder ga vinden en dat ik verlang naar zout... heel veel zout! maar nee ik hou vol en ga me er niet bij neerleggen!

Gisteren mocht mijn neefje Alexander 5Jaar worden. Feest dus! met taart en al! Ik had bijna een stukje genomen.. Maar ik heb een onwijs lieve man naast me die voordat ik JA doe toch maar wilde zeggen NEE roept! dat mag ze niet! :( nu kan ik er om lachen maar gisteren vond ik het vreselijk! vervolgens geen broodje geen soepje geen beleg helemaal niets. 3 koppen thee naar binnen gewerkt en een ei... Gezellig hoor!!!

Vind niet erg om ergens nee tegen te zeggen maar overal nee tegen zeggen is gewoon echt Saai! 
Daarnaast voel ik me tot nu toe wel goed. Heb wel last van mijn pols (volgens de osteopaat is dit een zwak punt van mijn lichaam) Dit schijnt goed te zijn omdat mijn dieet dan wel zijn werking doet giftige afvalstoffen verwijderen doormiddel van een ontsteking.

Dus we gaan nog even door! Nog 18 dagen!!

liefs Di

Geen opmerkingen:

Een reactie posten