woensdag 16 januari 2013

Dag 5

Zo dag 5 dieet is alweer bijna op de helft.. mijn lunch (maiscrackers met kipfilet en een glas cranberry sap) zijn weer binnen.

Het valt mij op hoe fit ik me voel. Denk steeds dat het tussen mijn oren zit omdat je dan denkt dat dieet ineens goed helpt.. maar tegelijkertijd slaap ik goed en voel ik me ook uitgerust als ik wakker word. Dat is iets wat ik het afgelopen jaar echt niet meer heb meegemaakt.
Ik heb zin om dingen te doen en bijna geen hoofdpijn meer en merk daadwerkelijk dat ik veel meer kan hebben.

Natuurlijk begint de nieuwigheid van dit dieet er wel af te raken. Dus ik probeer samen met Dimitri wat nieuwe dingen uit te proberen qua eten. Want je merkt wel dat als je vaker dezelfde dingen eet je het steeds minder lekker gaat vinden en ik daardoor minder ga eten en dat is zeker niet de bedoeling.

Ik verbaas me over mezelf dat ik mezelf zo strikt aan dit dieet kan houden. De meeste mensen weten wel hoe dol ik op chips enzo ben. (Wie niet??) Nou er liggen hier genoeg chips zakken in de kast en weet je .. Het doet me helemaal niets! Alsof er een knop in mijzelf is om gegaan die zegt:

You Go Girl!

Maar goed we zijn natuurlijk nog maar op dag 5 van de 28 misschien is het volgende week wel heel anders! 

Liefs Di


1 opmerking: