zondag 27 januari 2013

Dag 16

Zo dag 16 zit er ook bijna weer op. vanavond eten we basmati rijst met kip/prei/ui en verse peper knoflook. Moet toegeven dat het ondanks het heel gezond is deze maaltijd best lekker is.
Het avondeten vinden wij nog niet het echt het probleem. Dit vind ik prima vol te houden. 

Maar overdag/ de lunch vind ik steeds moeilijker worden. Merk dat ik er sago van word. Maar ik ga door.. Dimitri helpt me er super goed bij daar ben ik erg blij mee! 

heb nu 2 koortslippen die doorkomen.. zou dit ook een teken van ontgiften zijn? meestal als ik heel ziek ben geweest dan krijg ik deze als eind zodat echt alles er uit is.. dus hopelijk zijn dit de laatste 2 die ik heb..

We houden nog even vol. Woensdag is mijn afspraak met de osteopaat ik ben heel benieuwd wat we dan gaan bekijken en hoe hij vind dat mijn lichaam het doet!

Nog 12 dagen!!!!

liefs Di

Geen opmerkingen:

Een reactie posten