donderdag 7 februari 2013

Morgen laatste dag Dieet

YES!!! morgen de laatste dag dieet! Woehoe ! 4 weken gebikkeld!!
en stiekem best wel trots op mijzelf!
nou kan ik zaterdag niet meteen volop alle vette lekkere dingen gaan eten want dat gaat mij lichaam natuurlijk nooit trekken.! dus we bouwen het langzaam op maar dat ik een heerlijk wijntje zaterdagavond ga drinken dat is zeker waar :)

daarnaast blijf ik natuurlijk wel op mijn voeding letten want dat is namelijk gewoon heel goed voor een menselijk lichaam!

met mijn druppels mag ik stoppen een verademing om te stoppen met 3x per dag er aan te denken dat ik die druppels moet nemen. alleen moet ik er nog wel aan denken de komende weken tot ik weer naar de osteopaat ga dat ik goed mijn enzymen tablet neem voor mijn ontbijt lunch en avondeten. Maar dat is gelukkig hap slik weg!

Ik ga vol gezelligheid dit weekend tegemoet!!

ik zeg alvast Proost op een mooi gezond leven!

Liefs Di

Geen opmerkingen:

Een reactie posten