woensdag 20 juli 2011

Vol ideeën

Vol ideeën voor te toekomst... Wat wil ik nog allemaal bereiken.. Mijn kappersdiploma heb ik! Mijn droombaan heb ik gevonden!
Maar er is iets wat mij altijd al trekt. Foto's maken altijd overal wil ik foto's van.. Fotoboeken puilen de kast uit en tja.. dat doe ik met een gewoon simpel fototoestel. En sinds weken heb ik het erover.. die reclame van nikon élke keer keer zie ik hem weer en denk ik.. JA dat wil ik ook!

Ik overleg met Dimitri hij vind dat ik het gewoon moet doen! Nu ben je enthousiast en je kan er in de toekomst nog veel gebruik van gaan maken! En ik... Ik denk JA ik ga het doen! Nu speur ik internet af voor mijn nikon. Bekijk cursussen en ga me er eens flink in verdiepen! Heb er nu al zin in!!!!!


ken je deze reclame??? vast wel...........

liefs di

Geen opmerkingen:

Een reactie posten