woensdag 6 juli 2011

Daar zit ik dan...

Daar zit ik dan op woensdagochtend om 9:20 achter de laptop met mijn links aan het typen...
net bij de dokter geweest omdat ik zo last had van mijn rechterpols sinds vorige week. Aangezien het steeds erger werd toch maar naar de dokter gegaan. Zij vertelde me dat mijn pezen in mijn pols toch wel behoorlijk onstoken waren.. rust en pijnstillers is de enige manier om er vanaf te komen. Pfff dat had ik niet zien aankomen. Paar jaar terug ook wel eens pijn gehad maar dat trok binnen paar dagen weg..

Nu maar rustig aan doen en alles met links wat echt moeilijk is en je snel met je pijnlijke hand wat doet.
komt vast wel weer goed alleen ben ik bang dat ik dit snel zat ben ;-)

liefs Di

1 opmerking:

  1. Vervelend schat! Hopen dat het snel geneest, doe maar rustig aan...dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen