dinsdag 15 november 2011

6 jaar bij elkaar =)

14 november 2005 was het echt wel officieel voor mij.. ik was tenslotte 16 dus vond dat het wel bekend moest zijn of het nou aan of uit was. Dimitri toen 23 had zoiets van ja we vinden elkaar leuk zijn verliefd dus ja we zijn een stel! grappig als ik nu terug denk aan die tijd... de eerste keer dat dimitri mij kwam ophalen met z'n nissan micra.. samen naar de bios. zomaar zonder verwachting van iets... en toen ging het allemaal heel snel!! verliefd... smoor verliefd werden wij.......!

Elke avond waren we bij elkaar. Elke avond bracht hij mij naar huis. Uren lange gesprekken volgde in de auto.. over onze toekomst hoe we dat zagen.. trouwen, een eigen huisje, samen zijn, niet meer naar huis gebracht hoeven te worden.. we keken ernaar uit elke dag weer.

en nu...
nu is het 2011 en dit jaar is ook al bijna weer voorbij! alweer dik 6 jaar bij elkaar. Ons huisje hebben we in februari alweer 4 jaar en zijn we alweer bijna 2en half jaar getrouwd!
EN nog steeds super gelukkig!!

Gaaf vind ik het dat ik nu hier op de bank zit met mijn mannetje hij kijkt zijn stukje.. kaarsjes branden..ons kopje thee ruik je door de kamer.. en ik ik schrijf dit stukje terwijl ik na denk hoe het over 6 jaar zal zijn En ik dit stukje terug lees. Ik ben benieuwd!

Liefs di

1 opmerking:

  1. leuk te lezen en weet, die 6 jaar zijn ook zo weer om!! Wij (je oom en tante officieel he?!) zijn a.s zondag 30 jr bij elkaar, kregen toen verkering, 20 nov. 1981 (ergens in de middeleeuwen dus!) ik was ook 16 jaar (en 6mnd) Oom Jaap was 19 jr... zaterdag gaan we lekker uit eten, en we zijn ook nog steeds erg gelukkig en genieten... van harte gefeliciteerd hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen